Rådhuset informerer

Nødløsning for postlister ved systemfeil:

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

hva forsøkte du å finne?


Arkivet har sett seg nødt til å lage en nødløsning for innsyn i kommunens postlister for inn- og utgående post/dokumenter.

Dette for at det skal være mulig å følge med/søke innsyn i forvaltningen.

Løsningen vil være tilgjengelig under fane Postliste på kommunens hjemmeside, så lenge vi har tekniske problemer.

I disse listene vil man også få oversikt over papirer i forbindelse med møter, som kan være nyttig da også møtekalederen på hjemmesiden har tekniske problemer.

 

Det jobbes fra våre leverandører med å rette opp feilene, men vi har ikke melding om når det forventes at dette er i orden igjen.

 

Mvh.Arkivet/Servicekontoret.

Logo GK


Publisert: 12.10.2018 13.13
Sist endret: 12.10.2018 13.22