Frivilligsentralen informerer

Frivilligsentralen i Gamvik kommune tilbyr sommerjobber for ungdom fra 14 år og til 24 år, med søknadsfrist 23.06.24:

Sommerjobb som Ungdomsarbeider på Møteplassen-Treffpunkt- Gamvik kommune er ledig!

Frivilligsentralen i Gamvik kommune tilbyr sommerjobber for ungdom i Gamvik kommune fra 14 år og til 24 år (Du må fylle 14 år i løpet av dette året)

Vi søker etter deg som er positiv og kan samarbeide med andre 😊

Sommerjobben starter 1 juli og varer frem til 18 august. Den blir delt opp i 2 perioder, tidlig sommer eller sen sommer. Arbeidstid er 4 timer 2 dager i uken. Skriv i søknaden om hvilken periode du vil jobbe (Antall timer og perioder kan forandre seg ettersom hvor mange det er som søker på stillingene)

Arbeidsoppgaver:
Planlegge og tilrettelegge aktiviteter for barn og unge som for eksempel:
- Ut på tur
- Maraton kino
- Rydde i nærmiljøet
- Aktiviteter på Klubben
- Sommer nytt fra kommunen, lage et info-skriv
Koordinere det som blir planlagt
Lage plakater om arrangementene
Rapportere til frivillighetskoordinator på frivillighetssentralen

Kvalifikasjoner:
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Samarbeidsvillig
Evne til å jobbe selvstendig og i team
Kjennskap til Gamvik kommune

Vi kan tilby:
Mulighet til å påvirke og bidra til å utvikle aktive møteplasser for barn og unge i kommunen
Eget kontor fellesskap
Opplæring i bruk av data og ev andre ting som kan være aktuelt
Personlig oppfølgning

Lønn etter tariff, UNG arbeidstaker:

Yngre enn 16 år 80% av minstelønn.                                                           Kr. 170,00
Fra 16 år – 18 år 90% av minstelønn.                                                           Kr. 190,80
Minste lønn kr. 382.500.-                                                                               Kr. 212,50

Ved spørsmål om stillingen kontakt Bente Grøtte, Frivillighetskoordinator på mobil
952 09 962 eller stikk innom meg for en prat på Frivilligsentralen, Værveien 68

Vi i Frivilligsentralen i Gamvik skal bidra til å skape gode møter med mennesker, til økt bolyst og trivsel for alle som bor i kommunen vår. Vi skal være en plass hvor alle skal føle seg Velkommen, og til synliggjøre og være et samlingspunkt for frivillighet og frivillig arbeid.

Søknad sende til postmottak@gamvik.kommune.no  innen 23 juni 2024

Frivilligsentralen i Gamvik holder til i FOF-Huset, Værveien 68.

Frivilligsentralen i Gamvik takker Gjensidigestiftelsen for midlene vi har fått for å gjennomføre dette prosjektet.

Publisert: 18.06.2024 11.18
Sist endret: 18.06.2024 11.24