Lakselv Dyreklinikk informerer

Informasjon om veterinærtjenester 2020:

NYTT ÅR, NYE MULIGHETER!

Vi holder på å planlegge året 2020, og vi er superglade for at Gamvik kommune fortsatt vil ha besøk av oss i Mehamn, og at de også i år vil være med å dekke noe av reisekostnadene våre slik at kommunens dyrevenner ikke må betale for alt.

Nytt for året er at Lebesby kommune allerede har en lokal veterinær som tar på seg oppdrag når den er hjemme i ferier og lignende. Derfor ønsker ikke Lebesby kommune ny avtale med oss enn så lenge.

Da både Gamvik og Lebesby kommune tidligere har gått sammen om dette, har vi hatt mulighet til å komme oppover seks ganger i året! Nå har forståelig nok, ikke Gamvik mulighet til å tilby det samme alene. MEN de har klart å ordne det slik at vi kan komme oppover til Mehamn fire ganger i året, noe vi setter utrolig stor pris på!

Da Gamvik kommune står alene om å tilrettelegge for at vi skal kunne bistå med våre tjenester, ber vi om forståelse for at Gamviks innbyggere også vil bli prioritert.

Vi ønsker selvfølgelig alle velkommen! Men p.g.a dette blir det dessverre noen nye retningslinjer vi må følge.

Innbyggere i Lebesby kommune som fortsatt ønsker å benytte seg av våre tjenester, vil så klart bli satt opp på en liste og vil bli de første vi ringer dagen før avtalt kontordag, om det er ledige timer.  Og, så lenge ikke Lebesby kommune anser det som nødvendig med veterinærtjenester utover den de allerede har, vil det også da påløpe en «Reisekostnadstakst» på kr.650 pr konsultasjon (ikke pr dyr).

Vi ønsker på ingen måte å gjøre forskjell på noen, derfor vil vi oppfordre innbyggerne i Lebesby til å ta kontakt med kommunen sin og ytre ønske om at vi trengs. Blir de med som tidligere, vil alle bli prioritert og «Reisekostnadstakst» på kr.650 vil naturligvis falle bort.

Håper vi sees snart!

Hilsen alle oss ved Lakselv Dyreklinikk.

Publisert: 16.01.2020 11.25
Sist endret: 16.01.2020 11.29