Julebrev fra Ordfører

Julehilsen til innbyggere i Gamvik kommune 2022:

Kjære innbygger i Gamvik kommune

Året 2022 går mot slutten. Jeg vil starte med å rette en stor takk til alle våre gode innbyggere. Dere bidrar på hver deres måte til å holde hjulene i gang i kommunen vår. I den sammenheng vil jeg rette en spesiell takk til næringslivet og alle frivillige. Dere bidrar til verdiskaping og har tilført Gamvik kommune gode tjenester og aktiviteter. Dette er med på å gjøre Gamvik til en god kommune og et godt sted å leve.

Når vi nå går inn i julehøytiden vil jeg oppfordre alle til å se til naboen, til venner og bekjente, og til de som kanskje sitter alene. Spre litt varme og vis at her i Gamvik så bryr vi oss om hverandre.

I både kommuneadministrasjonen og politikken har vi hatt et hektisk år. Nye kolleger har kommet til og noen har sluttet, eller gått ut i pensjon. Men slik jeg ser det står vi styrket sammen mot utfordringene og oppgavene som ligger foran oss i årene som kommer.

Politikere og administrasjon finner gode løsninger og jobber sammen for innbyggerne.

I det nye året kan vi med laginnsats alle bidra med sitt til å opprettholde gleden ved å bo i Gamvik. Det står ikke på utfordringer, men «vi står han a», i lag.

Kjære innbyggere i Gamvik kommune og tilreisende julegjester, jeg ønsker dere alle en riktig god julehøytid og et godt nytt år.

Alf Normann Hansen

Ordfører Gamvik kommune