Rådhuset informerer

Fra 01.01.24 er det foreløpig ikke lenger mulig å søke digitalt (skjemaportal) via kommunens hjemmeside, se hele aktuelt/nyhet saken for mer informasjon:

Grunnet forsinkelse med ny hjemmeside- og skjemaløsning er det ikke lengere mulig å søke digitalt via vår hjemmeside.

Vi beklager de ulemper dette medfører, og jobber med manuelle løsninger for alle tjenesteområder frem til ny løsning er på plass.

Liste med link over manuelle skjema for nedlasting- og utskrift (pdf), samt forløpige løsninger (under arbeid):

(Alle skjemaer kan skrives ut- og hentes på servicekontoret eller ved å kontakte avdelingen du søker tjenester av.)

Helse- og omsorg (under arbeid):

Oppvekst- og kultur (under arbeid):

Tekniske tjenester (under arbeid):

Næring og fiske (under arbeid):

Servicekontor (under arbeid):

(Alle skjema sendes til postmottak@gamvik.kommune.no eller pr.post(leveres) til: Gamvik kommune, postboks 174, 9770 Mehamn (Rådhuset v/servicekontoret.)

Mvh.Servicekontoret.

Publisert: 02.01.2024 14.07